0 Košík

FAQ: FUNGOVÁNÍ E-SHOPU V DOBĚ EPIDEMIE CORONAVIRU

Díky rychlým změnám ve vývoji současné situace kolem epidemie Coronaviru Covid-19 v Evropě, jsme pro vás připravili seznam těch nejčastějších otázek, které by vás mohli zajímat v rámci provozu našeho e-shopu:

Funguje Horsefeathers e-shop v době epidemie Coronaviru Covid-19?

  • Aktuálně je náš e-shop plně funkční, s výjimkou osobních odběrů na našich kamenných prodejnách v Plzni a Praze. Situace je ale velice dynamická, o případném dalším vývoji vás budeme informovat.

Fungují osobní odběry na obchodech v Plzni a Praze?

  • Osobní odběry jsou pro tuto chvíli na našich obchodech v Praze a Plzni do odvolání zrušeny.

Již jsem udělal objednávku s osobním odběrem, lze změnit způsob dopravy na dodání domů?

  • Pokud jste již udělali objednávku s osobním odběrem, nabízíme možnost vám ji zdarma zaslat na vaši adresu. V tomto případě vyčkejte, až se s vámi spojí náš Zákaznický servis.

Funguje dodání zboží v rámci ČR dopravcem?

  • Aktuální informace od všech našich dopravců říkají, že jsou v plném provozu. Vzhledem k rychlému vývoji situace může ale dojít vlivem nepředvídatelných okolností k prodloužení doby dodání.
  • V rámci minimalizování možností nakažení vás nebo přepravce, doporučujeme využívat převážně online platbu kartou.

Zavedli dopravci v ČR nějaká omezení?

  • Dopravce DPD přijímá pouze bezhotovostní úhradu dobírky, tzn. že dobírku můžete zaplatit platební kartou.
  • DPD i PPL přestalo doručovat do těchto uzavřených obcí 783 21 (Chudobín, Myslechovice, Nasobůrky, Nová ves, Víska), 783 24 (Savín), 783 91 (Uničov, Střelice, Renoty, Nová dědina, Dolní Sukolom, Horní Sukolom, Dětřichov, Brníčko, Benkov), 784 01 (Chořelice, Litovel, Rozvadovice, Tři Dvory, Unčovice, Červenka), 584 01 (Kynice).

Lze změnit způsob platby z dobírky na platbu online, apod.?

  • Ano lze, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis, kde vás kolegyně navedou, jak změnu provést.
  • V rámci aktuální situace doporučujeme využívat převážně online platbu kartou čímž minimalizujete kontakt s přepravcem.

Potřebuji řešit reklamaci zboží zakoupeného na e-shopu, co mám udělat?

  • Pokud potřebujete řešit reklamaci zboží zakoupeného online, postupujte dle návodu v Obchodních podmínkách.Takovouto reklamaci nelze nyní řešit na našich kamenných obchodech.

Potřebuji řešit reklamaci zboží, zakoupeného v kamenné prodejně, co mám udělat?

  • Pokud potřebujete řešit reklamaci zboží zakoupeného v kamenné prodejně, je třeba vyčkat do skončení Vládou nařízené uzavírky obchodů a zboží reklamovat přímo v obchodě. Pokud by vám vlivem uzavírky skončila záruční doba, nebojte se, i tak vaši reklamaci přijmeme.

Na kamenném obchodě mám již vyřízenou reklamaci, co mám dělat?

  • Aktuálně jsou naše kamenné obchody uzavřeny z nařízení Vlády, proto není možné takovéto reklamace vyzvednout.

Hrozí mi riziko nákazy při dodání zboží dopravcem?

  • Riziko nákazy ze samotné zásilky vám nehrozí. V rámci našeho skladu jsme přijali veškerá nezbytná opatření pro ochranu jak našich zákazníků, tak také našich zaměstnanců. Virus navíc není schopný na povrchu zásilky přežít tak dlouhou dobu.
  • V rámci převzetí zásilky doporučujeme minimalizovat styk s dopravcem či dalšími lidmi. Proto naše doporučení je, využívat v maximální možné míře online platbu kartou a zaslání zboží přímo domů. Vyhnete se tak kontaktu s dalšími lidmi na výdejních místech a minimalizujete čas nutný k předání zásilky dopravcem. Při předání doporučujeme použití vhodného respirátoru či jiné ochrany obličeje a následné důkladné umytí rukou.

Máte další otázky? Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.