0 Košík

Obchodní podmínky

POŠTOVNÉ PRO ČR

Doručení zboží po ČR zajišťuje přepravní společnost PPL a Česká pošta

  • cena přepravy PPL je 99 Kč (objednávky do 30kg a částky 50 000 Kč )*
  • cena přepravy PPL - předplatba je 79 Kč (objednávky do 30kg a částky 50 000 Kč )*
  • cena přepravy ČP Balík do ruky je 99 Kč (objednávky do 30kg a částky 50 000 Kč )*
  • cena přepravy ČP Balík do ruky - předplatba je 79 Kč (objednávky do 30kg a částky 50 000 Kč )*
  • při objednávce nad 500 Kč je doprava ZDARMA!
  • doba doručení 3-5 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky.
  • bude Vám doručen e-mail od přepravce s číslem zásilky pro její online sledování.
*) způsob a cena přepravy objednávek překračujících stanovené podmínky, budou upřesněny telefonicky.

ZPŮSOB DODÁNÍ ZÁSILKY SPOLEČNOSTÍ PPL A ZÁSADY PŘEVZETÍ

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

Pro případnou komunikaci s PPL můžete využít jejich zákaznickou linku 844 775 775, při které prosím používejte výhradně číslo zásilky (11 číslic). Vždy se snažíme postupovat ve vyřizování vašich zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla námi udanou dodací lhůtu

ZPŮSOB DODÁNÍ ZÁSILKY ČESKOU POŠTOU - BALÍK DO RUKY A ZÁSADY PŘEVZETÍ

Doručení balíku:

  • adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den dodání. Pokud vám nebude vyhovovat čas nebo způsob dodání, Česká pošta nabízí možnost změny. Více informací naleznete zde.
  • zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 16 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 15 - 19 hodin, v Praze v rozmezí 15 - 20 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o Doručování balíku odpolední pochůzkou prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky. V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů na adresáta i prostřednictvím SMS anebo e-mailu.
  • hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webových stránkách České pošty pomocí služby Track & Trace po zadání jejího čísla (13 znaků).

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s Českou poštou

Pro případnou komunikaci s Českou poštou můžete využít jejich zákaznickou linku 840 111 244, při které prosím používejte výhradně číslo zásilky (13 znaků) nebo na e-mailové adrese info@cpost.cz. Vždy se snažíme postupovat ve vyřizování vašich zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla námi udanou dodací lhůtu.

ZPŮSOBY PLATBY

NA DOBÍRKU

Ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvolte možnost „Dobírka“.

Zboží bude expedováno a hrazeno dobírkou, tzn. v hotovosti při převzetí zboží, doručeného přepravní službou PPL nebo Českou poštou.

 

PLATEBNÍ KARTOU

Pro platbu kartou zvolte ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA možnost „Platba kartou“.

Po dokončení objednávky budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte informace o Vaší platební kartě (číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).

Veškerý přenos dat je zabezpečen protokolem 3D Secure. Více o bezpečnosti platby se můžete dozvědět zde.

 

Systém akceptuje platební karty MasterCard, Maestro, Visa a Visa Electron.

"MasterCard SecureCode" a "Verified by Visa"

Po potvrzení platby budete přesměrováni zpět na náš e-shop, kde se zobrazí informace o úspěšnosti platby:

„Vaše platba proběhla úspěšně“ – transakce proběhla úspěšně a proces nakupování je ukončen.

„Litujeme, ale Vaše platba neproběhla úspěšně“ – z nějakého důvodu nebyla platba akceptována:

Jeden z důvodů by mohl být:

  • Chybně vyplněné údaje o platební kartě.
  • V době platby nebyla na účtu dostatečná hotovost k provedení platby.
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, obraťte se přímo na vydavatele karty (Váš peněžní ústav).
  • Technický problém nebo jiný problém s kartou – platnost karty, překročený limit apod.

V případě neúspěšné platby nás neprodleně kontaktujte telefonicky na +420 739 593 735 nebo e-mailem na info@horsefeathers-store.eu, pro ověření stavu platby. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby.

Pokud se tak nestane, tak Vaše objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky STORNOVANÁ!

PŘEVODEM NA ÚČET

Platbu za zboží je možné provést převodem na náš bankovní účet č. 78-1582190207/0100 u Komerční banky. Název našeho účtu je STIGMA DISTRIBUTION s.r.o. Ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvolte možnost platby „Bankovním převodem“.

Po dokončení objednávky se Vám zobrazí variabilní symbol, pod kterým platbu provedete. Variabilní symbol se shoduje s koncovým pěticiferným číslem objednávky např. Z-INT-CZK-10-00000.

Jestliže platbu za Vaši objednávku neobdržíme na náš bankovní účet, který je uveden výše, do 10-ti kalendářních dnů od přijetí Vaší objednávky, bude automaticky STORNOVANÁ!

Zboží expedujeme ve chvíli, kdy platba dorazí na účet. Bankovní transakce trvá až 3 dny.

PAYPAL

Paypal je online platební systém, který vám umožní jednoduše, rychle a bezpečně platit přes internet. Vše co potřebujete, je účet u Paypal, který funguje jako běžný bankovní účet. Pokud chcete platit pomocí Paypal, tak ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvolte možnost platby „PayPal“.

Po odeslání a potvrzení o úspěšném přijetí objednávky vstoupíte do platební brány PayPal kliknutím na logo PayPal, které je umístěno na konci souhrnu v posledním kroku objednávky PŘEHLED OBJEDNÁVKY. Po přihlášení na svůj PayPal účet se Vám zobrazí přehled platby za Vaši objednávku na Horsefeathers® store, kterou stačí pouze potvrdit.

Pokud se Vám z nějakého důvodu nepodaří zaplatit pomocí systému PayPal, neprodleně nás kontaktujte. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby nebo Vám přes PayPal zaslat výzvu k platbě.

Pokud se tak nestane, Vaše objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky STORNOVANÁ!

REGISTRACE UŽIVATELE

Registrace není povinná. Pokud se však zaregistrujete, můžete získat tyto výhody:

  • můžete sledovat průběh vyřízení Vaší zásilky
  • můžete čerpat Věrnostní slevu až 17%
  • získáváte možnost být informování e-mailem o slevách a akcích na určité zboží nebo o naskladnění nového zboží

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ, VRÁCENÍ PENĚZ

Nepoužité zboží můžete v zákonem stanovené lhůtě bez jakéhokoliv problému vrátit. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

Vámi vrácené zboží nesmí vykazovat známky používání nebo praní, nesmí být poškozené nebo znečištěné. jinak nebude výměna nebo vrácení možné a zboží bude zasláno zpět. V ideálním případě by mělo být zabalené v originálním obalu s kompletními visačkami.

Zboží k výměně nám zasílejte jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku) s kopií faktury a s vyplněným formulářem výměna/vrácení. Bez vyplnění těchto údajů nelze Váš požadavek nebo přání korektně vyřídit.

Přejete-li si Vaši zásilku pojistit a mít k ní stvrzenku, využijte např. služby České pošty a zašlete nám zboží jako Doporučený balíček nebo Balík do ruky. Zboží zaslané Českou poštou formou Balík na poštu nejsme bohužel z technických důvodů schopni přijmout.

Peníze za vrácené zboží obdržíte na Vámi uvedený účet. Vracíte-li celou objednávku, vrácení peněz se vztahuje jak na cenu zakoupeného zboží, tak i na poštovné, které bylo uhrazeno společně s objednávkou. Zákonní lhůta na vyřízení Vaší žádosti a vrácení peněz je do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

V souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) Občanského zákoníku hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14 denní lhůty zákazník.

Při první výměně zboží Vám neúčtujeme žádné poštovné, platíte pouze poštovné k nám. V případě každé další výměny v rámci jedné objednávky je Vám již poštovné účtováno.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Záruční lhůta a reklamační řád firmy STIGMA DISTRIBUTION, s.r.o. se řídí obecně platnými právními předpisy. Každý zákazník e-shopu má nárok na reklamaci zboží ve lhůtě 24 měsíců od vystavení daňového dokladu. Jsme povinni vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Zboží k reklamaci nám zasílejte na adresu dodavatele uvedenou na faktuře jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku) s kopií faktury a s vyplněným reklamačním formulářem. Vyplňte důvod reklamace. Veškeré reklamace přijímáme pouze písemnou formou.

Přejete-li si Vaši zásilku pojistit a mít k ní stvrzenku, využijte např. služby České pošty a zašlete nám zboží jako Doporučený balíček nebo Balík do ruky. Zboží zaslané Českou poštou formou Balík na poštu nejsme bohužel z technických důvodů schopni přijmout.

Za vadu nelze považovat změnu na materiálu odpovídající délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou nebo nesprávným používáním výrobku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zboží
  • mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením
  • poškození ohněm a jinými živly

Při zjištění závady je nutno zboží přestat používat a ihned uplatnit reklamaci. Pokud tak neučiníte a dojde následným používáním ke zvětšení závady, vystavujete se riziku, že Vaše reklamace nebude uznána.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz.

V případě, že se spotřebitel jakožto kupující domnívá, že jeho práva byla porušena, může se obrátit se svou stížností na prodávajícího prostřednictvím emailové adresy info@horsefeathers-store.eu v zájmu mimosoudního vyřízení záležitosti. Česká obchodní inspekce je orgánem státního dozoru a v mezích svých kompetencí vyřizuje rovněž stížnosti spotřebitelů.

POUŽITÍ SLEVOVÉHO KÓDU

Vlastníte-li slevový kód vystavený e-shopem Horsefeathers® store a chcete ho uplatnit, kroky pro jeho použití jsou následující:

  1. Vybrané zboží vložte do košíku.
  2. V nákupním košíku pod vybranými položkami je políčko pro vložení kódu s textem „Zde vložte slevový kód“.
  3. Do tohoto políčka vyplňte kód a uložte ho tlačítkem POTVRDIT.Jakmile se kód načte, informace o slevě se zobrazí pod poslední položkou nákupního košíku.
  4. Pokud zlevněná cena odpovídá ceně po uplatnění kódu, pokračujte na další krok objednávky. Jestliže se kód nenačetl a nezobrazuje se pod poslední položkou, překontrolujte jeho zadání. Do příslušného pole zkuste kód znovu vložit a následně uložit. Nenačte-li se ani po opakovaném pokusu, kontaktujte nás prosím na e-mail info@horsefeathers-store.eu nebo na telefonním čísle +420 739 593 735.
  5. Po vyplnění dalších kroků se dostanete na kompletní přehled objednávky.
  6. Jestliže veškeré údaje souhlasí včetně výše slevy, objednávku odešlete tlačítkem ODESLAT OBJEDNÁVKU.
  7. Následně obdržíte na svůj e-mail potvrzení o přijetí objednávky.

Důvodem, proč nelze načíst kód do košíku, může být:.

  • Kód byl do příslušného políčka chybně zadán. Překontrolujte prosím tvar zadávaného kódu.
  • Vypršela platnost kódu.
  • Používáte kód, který už byl použit, tzn. že je neplatný.

SLEVA PRO DRŽITELE PRŮKAZŮ ISIC (SCHOLAR), IYTC, ITIC, ALIVE A STAFF CARD

Pokud jste držitelem platného průkazu ISIC (SCHOLAR), IYTC, ITIC, ALIVE nebo STAFF CARD, můžete využít 10% slevy na nezlevněné zboží. Pro získání slevy stačí vyplnit v KOŠÍKU následující údaje z průkazu:

  1. Jméno a příjmení
  2. Číslo průkazu (12 číslic)

Po potvrzení údajů se sleva automaticky načte.

Tuto slevu nelze kombinovat se slevovými kódy ani kupóny.

www.isic.cz

ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY NA ESHOPU HORSEFEATHERS® STORE SOUHLASÍTE SE:

  • zpracováním Vašich osobních údajů k interním marketingovým účelům
  • zasíláním obchodních nabídek na Vaši emailovou adresu (z odběru se můžete kdykoliv odhlásit, a to kliknutím na odkaz uvedený na konci každého informačního emailu)
  • poskytnutím Vaší emailové adresy internetovému nezávislému nákupnímu rádci a srovnávači cen Heureka.cz za účelem odeslání krátkého dotazníku.

CENY V E-SHOPU

Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH.